9 תשובות
לחלק את זה לחלקים, ולעשות הפסקות של 10 דקות בין חלק חלק
תראי מה את עוד מבינה ויהיה לך קל ותעברי על זה בסוף ומה שאת יותר מתקשה בו תעברי עכשיו, תלכי לישון קצת יותר מאוחר פשוט
אנונימית
להסביר למורים מה קרה
תעדכני
שואל השאלה:
^^
המורים אצלנו מרושעים
לא אכפת להם אם לומדים למבחן או לא
יכריחו אותי לעשות את המבחן גם אם אני לא רוצה
^^
המורים אצלנו מרושעים
לא אכפת להם אם לומדים למבחן או לא
יכריחו אותי לעשות את המבחן גם אם אני לא רוצה
)":
אצלנו נותנים עוד הזדמנות ללמוד
פעם גם לא למדתי ואז באתי למורים בפחד גדול ונתנו לי עוד הזדמנויות
זה אמור לקרות גם לך
תעדכני
אצלנו נותנים עוד הזדמנות ללמוד
פעם גם לא למדתי ואז באתי למורים בפחד גדול ונתנו לי עוד הזדמנויות
זה אמור לקרות גם לך
תעדכני
תלמדי כבר עכשיו
תחלקי את החומר.
תעשי סימנים כדי לזכור.
תסצני מילות מפתח וכו.
תבקשי לעשות במועד אחר (ולא עכשיו).
תסבירי להם שההצלחה שלך היא ההצלחה שלהם ,ותביאי לידיעתם שאת עדיין לא מוכנה
בהצלחה יקרה
תחלקי את החומר.
תעשי סימנים כדי לזכור.
תסצני מילות מפתח וכו.
תבקשי לעשות במועד אחר (ולא עכשיו).
תסבירי להם שההצלחה שלך היא ההצלחה שלהם ,ותביאי לידיעתם שאת עדיין לא מוכנה
בהצלחה יקרה
^חליפה, רעיונית מאוד טובים, ואני רק אוסיף שאם בכל זאת לא תצליחי ללמוד ולהיות מוכנה למבחן את תמיד יכולה פשוט לא ללכת לבית ספר ולהגיד שהיית חולה...ואז יהיה לך את כל היום מחר ללמוד ותעשי את המבחן פעם הבאה שיהיה לך שיעור תנ"ך
וחוץ מזה אמור להיות מועד ב אם תיכשלי
וחוץ מזה אמור להיות מועד ב אם תיכשלי
^
תודה
תודה
באותו הנושא: