23 תשובות
זה מעולה
ומומלץ
ומומלץ
נורא נורא נורא נורא ואיום
שואל השאלה:
למה מומלץ?
למה מומלץ?
אנונימית
טעות גדולה מאוד
אני מההתחלה לא אמרתי כלום
אני מההתחלה לא אמרתי כלום
אני דיברתי איתה ובתכלס היא עזרה לי מאוד
עדיף שלא
אנונימית
על מה
אם זה ממש דחוף לך לדבר איתך תכנסי לשיחה בידיעה שכל מה שאת אומרת יועבר כנראה להורים שלך
טעות חייך
דיברתי איתה והיא הזמינה את ההורים שלי על ליטרלי כלום
נוראא
טעות ענקית
אני דיברתי כי באמת סמכתי עליה והיא ממש עזרה לי
שואל השאלה:
אני פשוט חייבת לדבר עם מישהו ואין לי עם מי
חייבת לדבר פיזית במציאות פנים מול פנים לדבר
דרך אגב אני בכיתה יב'
הדבר היחיד שעלה לי לראש זה היועצת אבל אני ממש לא אוהבת אותה והיא ממש מעופפת ועונה דברים לא קשורים ואוהבת להמציא דברים ואני לא מרגישה איתה בנוח כל כך וכנראה זו תהיה טעות
אבל אני באמת חייבת לדבר עם מישהו
ואין כסף לפסיכולוגית והייתה לי כבר מהקופה ולא ייתנו לי שוב
אני פשוט חייבת לדבר עם מישהו ואין לי עם מי
חייבת לדבר פיזית במציאות פנים מול פנים לדבר
דרך אגב אני בכיתה יב'
הדבר היחיד שעלה לי לראש זה היועצת אבל אני ממש לא אוהבת אותה והיא ממש מעופפת ועונה דברים לא קשורים ואוהבת להמציא דברים ואני לא מרגישה איתה בנוח כל כך וכנראה זו תהיה טעות
אבל אני באמת חייבת לדבר עם מישהו
ואין כסף לפסיכולוגית והייתה לי כבר מהקופה ולא ייתנו לי שוב
אנונימית
כאילו רוב היועצות שאני מכירה סתם נותנות וויב של רכלניות שיפוטיות אז לדעתי לא וגם יש מצב שהיא תערב הורים אז בכלל לא
לדבר עם חברה מהביהס? אפילו איש מקצוע אם את הולכת לספר, לעשות לק
נגיד אני מדברת מלא עם בעל המכולת והוא גם מאוד עזר לי בהתייעצות
תמיד אפשר למצוא מישהו
נגיד אני מדברת מלא עם בעל המכולת והוא גם מאוד עזר לי בהתייעצות
תמיד אפשר למצוא מישהו
שואל השאלה:
לדבר עם המחנכת שלי?
לדבר עם המחנכת שלי?
אנונימית
אם את סומכת על המחנכת שלך ומרגישה איתה בנוח אז למה לא
יש מחנכות חרא ויש מחנכות מדהימות זה תלוי..
יש מחנכות חרא ויש מחנכות מדהימות זה תלוי..
"הטעות הכי גדולה בחיי... "
זה באמת תלוי..
ביועצת במה שאת רוצה לשתף אותה
ביועצת במה שאת רוצה לשתף אותה
טעות נוראית
ענקית
לא מומלץ בכלל