12 תשובות
אכן כן
לא, אם אחרים לא זוכרים אז הכל בסדר לדעתי...
כן
לא
אנונימית
לא , אף אחד לא זוכר
כן
כן, אלב למי אכפת. התחפשתי ביסודי 3 שנים ברציפות למוכרת ממתקים בשביל הממתקים
קצת
לא
כן
היופי בפורים שאפשר להיות ליטרלי מה שבא לך ולכן מוזר זה טוב. באופן כללי מוזר זה טוב. התחפשתי שנתיים ברצף לאלכוהוליסטית בשביל האלכוהול והיה סבבה.
באותו הנושא: