15 תשובות
בדרכך
שואל השאלה:
אבל איך? מה לעשות? איזנ תפילות והכל
אנונימית
מוחקים וממתינים למוצ"ש שהדתיים יוכלו לענות
אנונימי
אנונימי שלח לי הודעה לפרטי
לאט לאט. דבר ראשון עדיף לך לקרוא על מצוות יש המון אתרים באינטרנט שמדברים על זה, להתחיל המצוות קלות בהתחלה נטילת ידיים, ברכה לפני אוכל, שמע ישראל ההתעוררות ולפני שינה, וכו'.

בקשר לתפילות יש שלושה ביום, לבוקר שחרית, לחצות היום מנחה, לערב ערבית. לפני זה עדיף לדעת באיזה נוסח (ובאיזה קו/מסורת הלכתי) את הולכת את מתפללת אשכנזי, מזרחי, ספרדי.

ואז לעלות עדיף תמיד להתייעץ עם רב, ללכת אולי לבית כנסת מקומי/רב אינטרנטי שממנו את שואבת מוסר דירבון...

תמיד תזכרי שאולי את תפלי אך הדבר הכי חשוב זה לקום, לא לוותר ולדעת למה את עושה את מה שאת עושה.
^אפשר להוכיח שאלוקים קיים ולכן מי שלא יתרחק מהאיסורים בוודאות יכנס לגהינום

(לרוב העבירות הגהנום מוגבל בזמן ואז נכנסין לגן עדן או מתגלגלים בבן אדם שום
אבל יש עבירות קשות מאוד שהנשמה הולכת לגהינום ואחרי שהיא סיימה לשלם על העבירות שלה היא נאבדת לעד שזה כמו מה שהאתאיסטים חושבים שיש אחרי המוות)

בנוסף זאת עובדה וכולם מסכימים על זה
שאנשים מאמינים יותר שמחים אז זה בונוס למי שמאמין

אבל שוב לא משנה מה הייתרונות של הדת אנחנו לא מאמינים שיהיה לנו טוב בעולם הזה אלא בעולם הבא ובזמן שאלו שלא מאמינים נהנים מהנאות אסורות בעולם הזה
המאמינים מתנגדים לתאוות האסורות שלהם כדי להנות בעולם הבא הניצחי


לשאלה:
כדי להתקרב ליהדות הייתי מציע לך להתחיל לקחת דברים קטנים ולאט לאט רק מתי שאת מוכנה לקחת עוד משהו

נגיד אפשר להתחיל מתפילת 18 אחת ביום

שחרית (בבוקר) מנחה (בצהריים) או ערבית (בערב)

יש אפליקציה שנקראת תפילון ששם יש את כל התפילות ואת רק צריכה לבחור את מה שאת רוצה
מתפללים בעמידה

התפילה מתחילה ב:
אדו-ני שפתי תפתח ופי יגיד תהילתך

ומסתיימת ב:
יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל ואמרו אמן

אם זה קשה לך/את רוצה לקחת עוד משהו את יכולה לקחת נטילת ידיים בבוקר

בנוסף כשאת שואלת שאלות כאלה אל תשאלי ביום שבת כי הדתיים שפה לא יוכלו לענות...

וגם חשוב מאוד לצפות בשיעורי תורה

בהצלחה!
אשרייך ושהשם יתברך באמת יסייע בעדך ויצליח את דרכך
הכל צריך להיות לאט לאט בצעדים שקולים ומתונים
תתחילי צמודה אני בבוקר
נטילת ידיים ברכות לברך על אוכלים לברך אשר יצר
לאט לאט כל צעד
נשמח לעזור במה שצריך
בהצלחה צדיקה
אנונימי
אשרייך צדיקה בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לעוזרים!! בעזרת השם אני אצליח להתחזק
אנונימית
אמן!
אנונימי
בהצלחה! ממליץ גם לראות שיעורים של חיזוקים (הבאתי לך אחד)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה רבה גם הורדתי את האפליקציה של תפילות
אנונימית
כמו האנונימי שלפני
גם אני רוצה לשלוח משהו מחזק
סרטון קצר של הרב שניר גואטה
שהוא היה שחקן כדורגל שחזר בתשובה והוא מאוד מחזק!
אני ממליץ לך מאוד לצפות בו קבוע
^ תודה רבה שזיכית אותי ללמוד את זה צדיק אשריך!
אנונימי
לאט לאט
תתחילי בקטן- ברכות השחר כל בוקר, קריאת שמע כל לילה, לברך על האוכל לפני ואחרי...כל פעם תוסיפי לך עוד משהו קטן. לא כדאי לעשות הכל בבום כי זה מאוד קשה ויכול להביא לתוצאה הפוכה.
אשרייך צדיקה!
לכל שאלה, התייעצות או סתם לדבר- אני פה❤