תשובה אחת
היי, מצטער על האיחור, אני עברתי את השלב הראשון באוניברסיטת תל אביב, התכוננתי דרך האתר של מדעני העתיד (יש שם קובץ גדול עם שאלות) המבחן מחולק לחלק של לשון, מתמטיקה וצורני. ככה שאם יודעים לשון ומתמטיקה טוב אז יהיה בסדר