6 תשובות
לא הגיוני אבל אין מה לעשות
Sef
יואוו זאת את?? האחת שקיללתי כי היא העליבה אותי ופגעה לי באינטיליגנציה??
שואל השאלה:
לא חח^
זה גם לא היה בפרטי הוא סתם רשם לי את זה על הקיר אף פעם לא דיברתי איתו
אנונימית
יכול להיות שהוא היה עצבני או במצב רוח חרא אל תתייחסי
חח קרה לי גם, תתעלמי ותמחקי. אין לדעת מה עובר על אנשים פה
לא הגיוני תתעלמי מאנשים כאלה יש הרבה, ותחסמי