6 תשובות
לא הגיוני אבל אין מה לעשות
יואוו זאת את?? האחת שקיללתי כי היא העליבה אותי ופגעה לי באינטיליגנציה??
שואל השאלה:
לא חח^
זה גם לא היה בפרטי הוא סתם רשם לי את זה על הקיר אף פעם לא דיברתי איתו
לא חח^
זה גם לא היה בפרטי הוא סתם רשם לי את זה על הקיר אף פעם לא דיברתי איתו
אנונימית
יכול להיות שהוא היה עצבני או במצב רוח חרא אל תתייחסי
חח קרה לי גם, תתעלמי ותמחקי. אין לדעת מה עובר על אנשים פה
לא הגיוני תתעלמי מאנשים כאלה יש הרבה, ותחסמי
באותו הנושא: