3 תשובות
כן
מעל 75 דולר תמיד משלמים מכס
גם לי קרה ושילמתי
מעל 75 דולר תמיד משלמים מכס
גם לי קרה ושילמתי
אם זה מסר רשמי אז כן
שואל השאלה:
שלחו לי הודעה בהודעות וכתוב asos
שלחו לי הודעה בהודעות וכתוב asos
באותו הנושא: