21 תשובות
באמת למה
אם היא מנסה להרזות אני לא רואה בזה משהו מעליב דווקא ההפך זה אומר שהאימונים שהיא עושה מראים תוצאות
לי זה מעליב כי אני מרגיש כאילו אומרים לי שמסת השריר שלי קטנה, שאני נראה קטן
כי לא מעירים על משקל, זה חוק.
לא צריך להגיד למישהו שמנת ולא רזית ולא שופ דבר, אי אפר לדעת מה המטרות שלך ומה היא רוצה ואיך הראש שלך עובד וקולט משהו שמבחינת מישהן אחר זו מחמאה

אם לך זאת מחמאה אז זה בסדר אבל לא לכולם
אולי היא רוצה להעלות במשקל, במסה? או יש לה הפרעות אכילה ואז בכלל זה עושה לה טריגר?
שואל השאלה:
לא לבנות^^
אנונימית
אני יכול להיות בת ואני יכול להיות בן, כרגע אני בת
שואל השאלה:
אנונימית מספר 4. זו מילה שאומרת שאת יפה אז עכשיו לומר יש לך שיער יפה הוא בריא וארוך זה גם משהו מעליב?
אנונימית
שואל השאלה:
the chauffeur: מה הכוונה?
אנונימית
( אני לא ממש יכול להסביר כי זה נגד חוקי האתר )
שואל השאלה:
על מה זה?
אנונימית
אני לא יכול להגיד
שואל השאלה:
הסתקרנתי אפשר לכתוב לך בפרטי להסבר
אנונימית
כן אבל את תתאכזבי ממנו
שיער זה לא אותו דבר כמו להעיר על משקל, לדעת הרוב לפחות..
להרבה בנות יש בעייה עם משקל, אולי לך לא אבל להמון. אולי לך זה לא מפריע ואת לא רואה את הבעיה בזה אבל נגיד מישהי רזה היא יודעת את זה לא צריך להגיד לה זה יכול להוריד לה את הביטחון, יש הרבה סיבות שגם אני לא בהכרח יודעת..

אבל, אם זה משהו שאת יודעת שזה יכול לפגוע, עדיף לא להגיד, אפשר להגיד דברים אחרים כמו איזה יפה את או שאת נראת ממש טוב (בטוח יש בנות שלהגיד להן שהן רזו זו מחמאה אבל תגידי רק אם את מכירה אותן טוב ויודעת שהן בסדר עם זה)


חח סליחה שחפרתי
שואלת השאלה נראלי הוא סתם טרולר
שואל השאלה:
שאני טרול או בילי אייליש הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית מספר 4. להגיד יש לך גוף פצצה זה טוב?
אנונימית
אני לא מבינה מה את רוצה שאני אגיד לך, את יכולה להגיד מה שאת רוצה אבל אני אומרת שיש כאלה שיפגעו אם מעירים להן על משקל גם אם התכוונת למחמאה אין מה להתחכם פה
לא התכוונתי ל the chauffeur ..
שואל השאלה:
לא הוא הסביר זו הייתה תשובה אמיתית
אנונימית
אה