6 תשובות
קלאסית
קלאסית, בגלל שככה לומדים את העקרונות של הגיטרה וטכניקה כמו שצריך יותר טוב. פלוס פחות כואב. חשמלית זה משהו שונה לגמרי
קלאסית.
קל למתחילים
אל תתחילי מהכי קשה.
חשמלית חדמש
זה הרבה יותר קל, הצוואר פחות רחב והמיתרים פחות מכאיבים
עדיף להתחיל עם קלאסית