9 תשובות
ממש לא
לא
לא, מה צער בעלי חיים כאן?
תלוי בגודל של האקווריום
רציני שואל? לא
קצת כי במקום להיות נגיד באוקיינוס או ים ולשחות במקום ענקי תוקעים אותם באקווריום ובוהים בהם כל היום... בדרך כלל רק כמה דגים אז נשמע משעמם קצת
אנונימית
לא
לא
זה לא כמו להתעלל בהם ממש, אבל זה להגביל אותם מהחיים האמיתיים שלהם.. לא יודע.
באותו הנושא: