5 תשובות
היום קצינים ונגדים הם כמעט כל מי שרוצה את זה.
אין מספיק אנשים, אז פשוט לוקחים את כל מי שמוכן לסבול עוד קצת בצבא.
אני אישית לא הייתי מוכן לקבל את הסמכות של המפקד הקודם שלי.
עם כמה שזה "צבא, חוקים ולא תוכנית לפי בקשתך"
אני לא מתכוון להקשיב לבנאדם כשאני *יודע* שהוא טועה.
חד משמעי חסר. היום לכל אחד שעובר קורס בבהד 1 נותנים לו דרגות על הכתף וישר מרגיש תחושת ניצול וכוח. לא כולם ככה, מצד שני לא חסר
כן, לדעתי חסר.
יש יותר מדי מפקדים שמתנהלים בצורה נוראית.
אני מסכימה אבל לא רק פיקודיים חסרים אנושיים ותואמי מציאות
רובם המוחלט מתנהג כמו רובוטים
^^^ כל הכבוד גם אני נגד היררכיה לרוב