12 תשובות
שהיא אף פעם לא עזבה
שמגניב
הקורונה לא נעלמה .
ואין מה לעשות מתמודדים , שומרים על עצמנו כמה שיותר
ואין מה לעשות מתמודדים , שומרים על עצמנו כמה שיותר
שהיא לא חוזרת.
אנונימי
לא נעלמה
היא אף פעם לא נעלמה
שמצידי תעשה שמות באנושות d:
אני אומר: חזקי ואמצי!
אני אומר: חזקי ואמצי!
אוי אברוך מה שנקרא
ברור שהיא חוזרת, צריך למצוא דרך להפחיד את הציבור
ודיבורים על "מלחמת עולם שלישית" כבר לא אפקטיביים.
הדרך הכי טובה לשלוט באנשים זה פחד.
ודיבורים על "מלחמת עולם שלישית" כבר לא אפקטיביים.
הדרך הכי טובה לשלוט באנשים זה פחד.
כיף אחושקשוקה
היא הפכה לשפעת כבר זה באמת כלום היא אף פעם לא נעלמה
האמת, עדיף שהיא תנצח את האנושות. האנושות לא ראויה להתקיים. רוב האנשים פשוט נוראיים וטיפשים.
רק חבל שהיא לא קטלנית מספיק.
רק חבל שהיא לא קטלנית מספיק.
אנונימית
באותו הנושא: