9 תשובות
ממתי יש בכיתה ה הקבצות?
שואל השאלה:
כיתה ח*
תעלי תמונה של השאלה לפה
אני גם בא2 ואין לי מושג
לא נראה לי שמותר לך להיות בסטיפס בכיתה ה
ובשביל השאלה, כדאי שתשאלי מישהו מהכיתה שלך אני בטוחה שישמחו לעזור
תכתבי את כל השאלה אבל
שואל השאלה:
אני לא מצליחה
יש אתר קוראים לו imgbb תעלי לשם תמונה תעתיקי קישור ושימי פה את הקישור
את צריכה למצוא מה הערך של x,
לכמה הוא שווה