9 תשובות
דברי עם ההורים
תסבירי להם מה שהסברת כאן
שואל השאלה:
הסברתי להם מלא
אמא שלי אומרת שזה מה יש ושנראה אותי מוצאת בכלל בית ספר לעבור אליו עכשיו
ואבא שלי אומר שהוא בעד לעבור אן לא טוב לי שם וזה
אין להם ככ דעה
הבעיה זה שאני לא יודעת אם זה שווה את זה או שככה זה כל הביתי ספר
אנונימית
כשאני הייתי ביסודי עשו עלי חרם וכל שנה ביקשתי לעבור וכל שנה ההורים שלי לא הסכימו לי ואמרו שזה יישתפר שנה הבאה. באיזשהו שלב המורה שלי (בסוף כיתה ו) התקשרה לאמא שלי ואמרה לה שאני לא עושה שיעורים, אז אמא שלי אמרה שהיא שמעה שלא טוב לי אז אולי בגלל זה, אז המורה שלי אמרה ''וואי היא באמת בוכה כל יום מתחילת השנה'' ואז אמא שלי הבינה שהמצב נורא ועברתי בית ספר בשנה הבאה. את חייבת שההורים שלך יבינו כמה המצב נורא!!
שואל השאלה:
קודם כל אני שמחה בשבילך ומקווה שמאז שעברת המצב השתפר,

וההורים זה לא הבעיה שלי
פשוט אני לא יודעת אם זה שווה לי לעבור או שכל הבתי ספר ככה ולא יהיה יותר מדי שינוי
כי כן מציקים לי לפעמים וצוחקים עלי ואין לי חברות בכלל
אבל זה לא עכשיו חרם או משהו
אנונימית
יש לך חברים מבית ספר אחר?
וכן המצב ממש השתפר הכל בסדר❤
שואל השאלה:
^^
לא
אין לי חברים בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^^
שמחה בשבילך המוןן ❤
אנונימית
אז אין לך סיבה לא להסתדר בבית ספר אחר.
תדברי עם המורה שלך הנחמדה שאולי תמליץ לך על בית ספר קרוב וטוב