תשובה אחת
אני אישית פעם ראשונה שדיברתי על משהו שהיה לי קשה לדבר עליו באתי עם מכתב שרשמתי לפני הפגישה ונתתי לה לקרוא. קשה לי לדבר עם אנשים על דברים שקשים לי
אנונימית
באותו הנושא: