8 תשובות
כן הייתי מכור למיקמק אז
שיחקתי עם חברים והייתי מבקש מההורים את כל הדברים שעולים כסף במיקמק חחח זיכרונות
שיחקתי עם חברים והייתי מבקש מההורים את כל הדברים שעולים כסף במיקמק חחח זיכרונות
שיחקתי רק עם חברים שלי
והיינו משחקים כל הזמן אז כן
והיינו משחקים כל הזמן אז כן
השתעממתי מהר ממיקמק
העדפתי אקולוקו או פינגווין קלאב
העדפתי אקולוקו או פינגווין קלאב
נולדתי ב2009...
אבל הייתי מכור לזה בכזה 2015-2017
אבל הייתי מכור לזה בכזה 2015-2017
כשהייתי קטן כן, הייתי משחק מהבוקר עד הלילה ולפעמים גם יומיים ברצף
אנונימי
שיחקתי יותר ב 2016 והייתי מכורה לזה
וואי הייתי מכורה קשות, היה לי מנוי ומיקמקית מדהימה אימאלה איך חרשתי על המשחק הזה באמת..
הייתי בת שנתיים ב2009 אבל הייתי מכורה בשנים 2014 - 2018 ואני משחקת לעיתים רחוקות
באותו הנושא: