15 תשובות
מתעלמים
שואל השאלה:
זה יעצבן אותך או משהו?
זה יעצבן אותך או משהו?
אנונימית
אני לא מעלה טיקטוק אבל אני יכולה להגיד לך שאני לא נפגעת מאנשים שאני לא מכירה.
כן, אבל אין לי כ"כ מה לעשות עם זה, אז אני פשוט אתעלם.
אצלי זה מול הפרצוף שלי אבל פשוט מתעלמים
להתעלם זו הדרך בחיים
מתעלם, לאנשים תמיד יהיה מה להגיד אם זה לטוב או לרע. אין לי מה ליחס לזה חשיבות או לתת לזה להשפיע עלי. אם בחרתי לעלות משהו ולשתף אותו עם אנשים זה בגלל שאני נהנתי ליצור אותו. מה שחשוב זה שאני עושה דברים שגורמים לי להרגיש טוב ולא מה שיש לאנשים אחרים להגיד עליו.
יותר טוב כי זה מביא יותר צפיות
מקלל בחזרה כי למה לא
שואל השאלה:
שאני מחזירה זה לא מראה להם הסתכלתי מעמוד אחר וגם חברות הסתכלו זה מראה רק אצלי שעניתי
שאני מחזירה זה לא מראה להם הסתכלתי מעמוד אחר וגם חברות הסתכלו זה מראה רק אצלי שעניתי
אנונימית
אז תקללי אותם בפרטי, שמחתי לעזור ;)
שואל השאלה:
אבל למה זה לא שולח את זה
ואני לא עוקבת אחריהם והם לא אחרי אי אפשר
אבל למה זה לא שולח את זה
ואני לא עוקבת אחריהם והם לא אחרי אי אפשר
אנונימית
תפני לטיקטוק, או שזה באג.
שואל השאלה:
איך לפנות
איך לפנות
אנונימית
שמעי אני לא יכול להסביר את זה תנסי למצוא מדריכים וכאלה
באותו הנושא: