2 תשובות
כנראה ששלחו לך התראה וזה נבלע בין התראות אחרות ולא שמת לב
אם את בטוחה שלא שלחו לך התראה, את יכולה לשלוח הודעה לנאמן/ת בכיר/ה כמו hela או malia ויעזרו לך
אם את בטוחה שלא שלחו לך התראה, את יכולה לשלוח הודעה לנאמן/ת בכיר/ה כמו hela או malia ויעזרו לך
זה יכול להיות משלוש סיבות:
1. שהתנתקת משאלה או תשובה ומחקו לך אותה ולא קיבלת עליה התראה, כי לאחר שעושים ניתוק מהמשתמש לשאלה או לתשובה לא מקבלים התראות על מחיקה.
2. שדיווחו עלייך בשירות המסרים, שאז לא מקבלים התראה במקרה של הורדת נקודות.
3. שהמערכת מחקה לך וכשהמערכת מוחקת היא לא תמיד שולחת התראה.
במקרה הראשון את יכולה לפנות לנאמן בכיר או מערכת האתר עם קישור של השאלה או עם תגית מהשאלה ובמידה והמחיקה אינה מוצדקת הם ישחזרו אותה.
במקרים השני והשלישי את יכולה לפנות למערכת האתר בלבד, ובמידה והיא תראה לנכון, היא תשחזר לך או תחזיר לך את הנקודות שירדו.
1. שהתנתקת משאלה או תשובה ומחקו לך אותה ולא קיבלת עליה התראה, כי לאחר שעושים ניתוק מהמשתמש לשאלה או לתשובה לא מקבלים התראות על מחיקה.
2. שדיווחו עלייך בשירות המסרים, שאז לא מקבלים התראה במקרה של הורדת נקודות.
3. שהמערכת מחקה לך וכשהמערכת מוחקת היא לא תמיד שולחת התראה.
במקרה הראשון את יכולה לפנות לנאמן בכיר או מערכת האתר עם קישור של השאלה או עם תגית מהשאלה ובמידה והמחיקה אינה מוצדקת הם ישחזרו אותה.
במקרים השני והשלישי את יכולה לפנות למערכת האתר בלבד, ובמידה והיא תראה לנכון, היא תשחזר לך או תחזיר לך את הנקודות שירדו.
באותו הנושא: