9 תשובות
זה סבבה
אתה רוצה להוריד? זה פחות מכמות הקלוריות שאתה אוכל בדרך כלל, זה טוב.
ממש לא
קצת מדי, גם אם את רוצה לרדת במשקל את צריכה להוסיף לפחות עוד 200-300 קלוריות.
אנונימית
זה קצת לא מספיק, צריך עוד בערך 200/300 קלוריות
זה קצת, אני למשל אוכל כל יום 2000 קלוריות כדי להרזות אך זה משתנה מגוף לגוף.
ממש לא לפי מחקרים זה אפילו לא
מספיק לתפקודים בסיסיים של הגוף לאדם הממוצע אם את רוצה לרזות
עדיף לך למצוא את כמות הקלוריות
שאת שורפת ביום ומשם להתאים תצמך
לא ללכת לפי מספר קסם או משהו כזה
זה סבבה לגמרי
זה לא מספיק
צריל לפחות 1500 מינימום מינימום מינימום 1200
שואל השאלה:
לירידה במשקל
אנונימית