3 תשובות
אני משתמשת באקניל מאוד עוזר ובסבון של ד"ר פישר
המוצרים של סרווה!! מעולים, אם יש לך עור פנים יבש תשתמשי בסבון עם החומצה סליצילית.
אנונימית
אני משתמשת הסרווה הירוק הוא פשוט עושה עור נעים וחלק אבל אין לי חצקונים יותר מיסי