13 תשובות
בשנייה הראשונה
שואל השאלה:
הוא ראה תמןנות וכאלה האמת
אבל עדיין לא יודעת
ללכת?
אני חושבת שעל השנייה הראשונה זה לגיטימי אבל בכללי עד ש*את* מרגישה בנוח
תלכי איך שאת מרגישה בנוח.
אם לא טוב לו, יום טוב לו.
שואל השאלה:
האמת ששבוע שעבר הוא כזה דפק לי
אשכרה עדיין לא ראיתי אותך בלי איפור
הכי יפה טבעי , אל תדאגי
שואל השאלה:
וגם שיתפתי אוצו בזה והוא אמר שבכלל לא אכפת לו מזה
אני חושבת שכדאי שתנסי בלי
כמו שמי שמעליי אמרה אם לא טוב לו אז יום טוב לו
שואל השאלה:
"לילה טוב היפה בנשים! שלא תחשבי אפילו אם לבוא או לא לבוא בגלל שטויות מאמי , אני לא ילד שזה מעניין אותי פצע יותר או פחות , את מעניינת אותי וכיף לי איתך"❤
תתחתני איתו^
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שהוא רשם אחרי שדיברנו בטלפון וסיפרתי לו
שואל השאלה:
וואי הלוואי אמן
רק שימצא טבעת לאצבעות השמנות שלי חח
אולי תעשי את זה לאט לאט כזה כאילו בהתחלה בלי קונסילר או כמה דברים קטנים מהאיפור והלאה והלאה
הוא נשמע מדהים ומקבל מאוד ורוצה לראות אותך גם לא מוכנה ומאורגנת כל הזמן :)