34 תשובות
לא
אף אחד לא מאמין שהוא יפעל אך ורק לטובת העם מבלי לדאוג לעצמו, גם אלה שהצביעו לו.
פחח בדיחה טובה
לשאלתך: לא
לא
רק טיפש יחשוב ככה
כל מה שהוא עושה הוא נטו לטובתו
הוא זומם משהו
לא מאמינה לו בשיט
לא, בגלל הממשלה הפשיסטית הזו אז הולכת להיות מדינת הלכה(אני ימין מרכז)
תשמעי אי אפשר להיות תמים
בטח במציאות של היום
אני חושבת שהוא כן ישנה, לא בהרבה, אבל לפחות להתחיל את השינוי. אני יותר מאמינה במפלגות הדתיות כי האוכלוסיה החרדית לדוגמא מאוד נפגעת מכל המצב הזה של העלאת מחירי החד"פ, לדוגמא.
לא.
אני לא חושבת שאף אחד מהפוליטיקאים עובד למען אף אדם שהוא לא הוא עצמו.
אני מקווה שהוא כן, אבל רוב הסיכויים שלא. בסך הכל הוא פוליטיקאי, וזה פשוט מה שהם עושים.
כן, נראה לך שלפיד ניסה לפעול לטובתנו? הוא מינה קרובי משפחה לתפקידים בקק"ל
חחחnחחחnחחח הצחקת
לא
אני ימנית לא מתה על ביבי
אני רק שמחה שהוא ממולכד עם בן גביר וסמוטריץ ומקווה שיסדרו תתחבורה ביוש ובדרום ויבנו בהתיישבות יותר
רמז, להביא עוד כסף לאנשים שמשתמטיים מהצבא לא שווה להורד מחירים
אני לא חושבת אבל אני מקווה שהמצב יהיה יותר טוב בסופו של דבר הבן אדם היה ראש ממשלת ישראל המון שנים ועשה את זה יפה מאוד
רמז, להביא 53 מיליארד לאנשים שפועלים נגד צה''ל נגד המדינה ונגד יהודים לא שווה להוריד מחירים
הנה קישור יותר מדוייק ממה שאמרתי, אבל חבל להפיץ פייק
כולם שם דואגים לעצמם ולכיס שלהם
לא!הוא שקרן רק כדי שיבחרו בו אי אפשר לסמוך אליו בשיט
אילון מאסק, אני יודע על הכתבה הזו ועל זה שבפועל הם קיבלו 1.6 מיליארד ואת האמת שגם ה30 מיליארד של התוכנית חומש למגזר הערבי זה מבוזבז לא מגיע להם שקל
שיעברו לירדן ויקבלו שם 30 מיליארד
ואני בטוח שלפיד היה נותן לתנועה האיסלאמית עוד מיליארדים אם היה מקים ממשלה נוספת איתם
ביבי? הצחקת
אם ביבי לא יוריד מחירים, אז איך אתם מסבירים את זה שלפני נתניהו חשבון הטלפון היה עומד על מאות שקלים בחודש והיום אפילו 40 שקלים זה יותר מדי?
^^^^


"בנימין נתניהו כגדול ידידי החברה הערבית - זה המסר המפתיע בקמפיין הליכוד, והוא מלווה בטענות עובדתיות מדהימות. "זה בכלל לא חדש שראש הממשלה נתניהו דואג למגזר הערבי", צייץ ביום ב חשבון הליכוד הרשמי בתגובה להערות ציניות של עודד בן עמי. "ראש הממשלה נתניהו הביא 15 מיליארד שקל למגזר הערבי - פי 100 יותר מכל ראש ממשלה קודם בישראל - בנוסף לארבעה הסכמי שלום".

אפילו הוא התגאה בזה שהוא מביא כסף לערבים, פי 100 יותר מהשאר
נו ו? למה כשהוא עושה את זה זה בסדר?
אתה מודה שהוא משקר?
אילון מאסק, נכון ואני נגד זה, אז עם כל הכבוד ה900 מיליון שקל שהממשלה מעבירה לחרדים בחודש (אברך מקבל 765 שקלים בחודש, יש 96,000 אברכים שמקבלים את הקצבה ויש עוד 50,000 שלא מקבלים קצבה כזו) זה לא משתווה בכלל לכסף שעובר לחברה הערבית ואני בטוח שהממשלה הקרובה תעצור את הכסף הזה
הממשלה האחרונה נתנה רק עוד ועוד כסף ונתנה לערבים לגיטימציה לדרוש עוד
וואלה כל מי שהצביע לו אני מרחם עליו.
באמת.
רק דברים רעים יוצאים ממנו מאז שסיימו לספור את הקולות.
ממשלה חשוכה שגורמת לאנשים לשקול ברצינות יציאה מהארץ.
הרבכהנאצדק האהבתי שאתה מחליט בשבילו מה הוא רצה ומה לא.
אנונימי
^^חחח ממשלה חשוכה זו הממשלה האחרונה
ממשלה שמורכבת מהתנועה האיסלאמית שרוצה ליישם את חוקי השריעה בישראל, מישהו קרה כאן מה הם חוקי השריעה?
ממשלה שכוללת את וואליד טאהא שחושב שהומואים זו מחלה זו הממשלה החשוכה ביותר שהייתה פה
^^ צודק, אבל כמה אחוז מהכנסת הם היו? הכוח שלהם הוא כלום ביחס למה שעומד להיות עכשיו
אנונימי
לא
^^השיא של הערבים היה 15 מנדטים, היום יש להם 10, זאת אומרת 10 מנדטים של חושך גזענות איסלאם ואנטישמיות ותמיכה במחבלים
הציונות הדתית זה 14 מנדטים, מתוכם יש כמה שמחזיקים בעמדות ליברליות כמו שמחה רוטמן ויש להם גם חילוני ברשימה...
זאת אומרת 10 מנדטים של חושך מוסלמי לעומת 14 מנדטים שהם לא באמת חושך אבל לפחות הם יהודים
לא ,אבל הוא עדיף משאר הפוליטיקיים זה בטוח
אף ראש ממשלה לא מנהיג בלי שום אינטרס אישי
אנונימית