8 תשובות
כן
במקרה של סכנת חיים שולחים משטרה
במקרה של סכנת חיים שולחים משטרה
כן, אם יש חשש לחיים וסכנה של התאבדות או מקרה קשה שמזהים אז מתקשרים להורים או שולחים הביתה אם זה רציני.
אני לא מאמינה אני גם ראיתי את זה הרגע ח ח ח
וזה למה אני גם משתדלת לא לכתוב פה יותר מידי דברים בסגנון
וזה למה אני גם משתדלת לא לכתוב פה יותר מידי דברים בסגנון
כן זה נכון
שואל השאלה:
אני מפחדת כי לפעמים אני כותבת דברים (לא קשורים להתאבדות) אבל מפחיד שפתאום ישלחו לי משטרה
אני מפחדת כי לפעמים אני כותבת דברים (לא קשורים להתאבדות) אבל מפחיד שפתאום ישלחו לי משטרה
אז ממש תזהרי לכתוב פה
מלשינים לכל דבר למשטרה
מלשינים לכל דבר למשטרה
את לא צריכה לפחד
אם את לא מדברת על חתכים, התאבדות, רצון למות וכו אז זה בסדר
על דיכאון לא שולחים משטרה לדעתי
אם את לא מדברת על חתכים, התאבדות, רצון למות וכו אז זה בסדר
על דיכאון לא שולחים משטרה לדעתי
כאילו יש דברים שכן צריך
אבל יש דברים ממש מפגרים שמדווחים מניסיון
אבל יש דברים ממש מפגרים שמדווחים מניסיון
באותו הנושא: