7 תשובות
מה הסיבה שחושבים שאתה בת?
אתה מתלבש נשי?
יש לך קול נשי?
הליכה נשית?
מתנהג נשי?
צריך להיות משהו שיחשבו שאתה בחורה
אתה מתלבש נשי?
יש לך קול נשי?
הליכה נשית?
מתנהג נשי?
צריך להיות משהו שיחשבו שאתה בחורה
שואל השאלה:
אמ אני מתלבש גברי נראלי יש לי קול קצת נשי אבל לא משהו ממש שיתבלבלו אולי כי אני יותר נמוך למרות שזה גם לא נראלי קשור...
אני לא ממש יודע...
אמ אני מתלבש גברי נראלי יש לי קול קצת נשי אבל לא משהו ממש שיתבלבלו אולי כי אני יותר נמוך למרות שזה גם לא נראלי קשור...
אני לא ממש יודע...
אנונימי
שאתה מדבר יש לך דיבור נשי כזה חוץ מהקול שלך הצורת דיבור
מה הגובה שלל?
מה הגובה שלל?
שואל השאלה:
לא אני לא מדבר ממש בצורה נשית
וגובה 1.62 כזה...
לא אני לא מדבר ממש בצורה נשית
וגובה 1.62 כזה...
אנונימי
אולי יש לך פנים נשיות כאלה
אין לי מושג למה הסיבה היחידה שיכולה להיות זה כי יש לך קול נשי ואולי פנים נשיות
אין כךכך מה לעשות אם אתה אומר שאתה מתלבש גברע והולך גברי והכל
פשוט כל פעם תתקן אולי תנמיך את הקול שלך שישמע יותר עמוק
אין לי מושג למה הסיבה היחידה שיכולה להיות זה כי יש לך קול נשי ואולי פנים נשיות
אין כךכך מה לעשות אם אתה אומר שאתה מתלבש גברע והולך גברי והכל
פשוט כל פעם תתקן אולי תנמיך את הקול שלך שישמע יותר עמוק
שואל השאלה:
אוקי חח אני אנסה את זה
אוקי חח אני אנסה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
באותו הנושא: