9 תשובות
שואל השאלה:
^אוזניות ומוסיקה
אנונימית
לא, גם אני עושה את זה נ.ב עכשיו קמתי
לא, הכל טוב
בוקר טוב
אני גם ככה חחח
שואל השאלה:
בוקר טוב מתוקים
אנונימית
שואל השאלה:
^אז בגלל זה אני ישר שמה שירים שאני אוהבת, הקטע הוא שבשבילם אני צריכה טלפון
אנונימית
שירים זה מעולה. זה מאושש מהשינה. תלוי אבל מה הווליום, כי חזק מדיי זה לא בריא.
שואל השאלה:
תודה לכפ
אנונימית
גם אני ככה ליטרלי קמתי לפני חמש דקות ואני בטלפון