4 תשובות
אני פרשתי רק בגלל זה חחח אני פרייאר
שואל השאלה:
בגלל החיבור?? למה חבל, תנסה לגשת מה יש לך להפסיד
אני גרועה בחיבורים אבל עדיין רוצה לנסות
בגלל החיבור?? למה חבל, תנסה לגשת מה יש לך להפסיד
אני גרועה בחיבורים אבל עדיין רוצה לנסות
אנונימית
כן חח כבר ביטלתי אני פראייר רצח פעם הבאה שאוכל זה עוד 3 שנים, הייתה לי הזדמנות ומחקתי אותה בגלל שאני עצלן
שואל השאלה:
מבינה אותך אני גם בהתחלה רציתי לוותר. אבל בסדר הכל טוב מקסימום אחרי שלוש שנים תנסה שוב אם עדיין רצית ויהיה בסדר. מאמינה בך :)
מבינה אותך אני גם בהתחלה רציתי לוותר. אבל בסדר הכל טוב מקסימום אחרי שלוש שנים תנסה שוב אם עדיין רצית ויהיה בסדר. מאמינה בך :)
אנונימית
באותו הנושא: