4 תשובות
אני פרשתי רק בגלל זה חחח אני פרייאר
שואל השאלה:
בגלל החיבור?? למה חבל, תנסה לגשת מה יש לך להפסיד
אני גרועה בחיבורים אבל עדיין רוצה לנסות
אנונימית
כן חח כבר ביטלתי אני פראייר רצח פעם הבאה שאוכל זה עוד 3 שנים, הייתה לי הזדמנות ומחקתי אותה בגלל שאני עצלן
שואל השאלה:
מבינה אותך אני גם בהתחלה רציתי לוותר. אבל בסדר הכל טוב מקסימום אחרי שלוש שנים תנסה שוב אם עדיין רצית ויהיה בסדר. מאמינה בך :)
אנונימית