12 תשובות
תלכי, וזה לא מביך
כן תלכי
לא מביך הלוואי עלי פסיכולוג בחינם.
למה מביך? אם באלך תלכי
וואו.
תלכי, אני כל כך שמחה שהיא הצליחה לארגן את זה.
תדברי איתו ותראי איך הקשר ביניכם
תלכי, אני כל כך שמחה שהיא הצליחה לארגן את זה.
תדברי איתו ותראי איך הקשר ביניכם
זה לא מביך בכלל, גם לי היועצת עזרה לגבי הפסיכולוג עם הכסף וזה...
בטח שללכתת!!!!!!
תלכי, אם יש לך הזדמנות אז תלכי
שואל השאלה:
פשוט אני לא מצליחה לדעת אם אפשר לסמוך עליו, וגם זה מפספס שיעורים.. אז יהיה לי הרבה להשלים.. אני באמת לא יודעת.
פשוט אני לא מצליחה לדעת אם אפשר לסמוך עליו, וגם זה מפספס שיעורים.. אז יהיה לי הרבה להשלים.. אני באמת לא יודעת.
אנונימית
תנסי פעם אחת, אם זה לא מרגיש לך נוח או משהו כזה אז אל תלכי. אסור להם להגיד שום דבר שאת מדברת עליו אלא אם את פוגעת בעצמך אז אין מה לחשוש.
שואל השאלה:
^אוקיי, תודה רבה!
^אוקיי, תודה רבה!
אנונימית
כן:), אין בעיה.
באותו הנושא: