12 תשובות
מה יש לספר
שואל השאלה:
לא יודעת אפילו מ70 הם מאוכזבים חרוצים להביא לי מורה פרטי
אנונימית
פשוט לספר,עדיף מאשר לשקר/להסתיר
באיזו כיתה את
אנונימית
שואל השאלה:
ט
אנונימית
פשוט לספר, וממליצה לך על מורה פרטית זה באמת עוזר
אה אז בסדר, פשוט תגידי שלא היית מרוכזת והיה לך בלקאוט, הכל בסדר
פשוט תספרי
את לא חייבת לספר..
פשןט תעשי ככה, תבואי ותגידי להם שקיבלת 37 ופעם הבאה תשקיעי יותר, אם הם יראו שאת משקיעה והתוצאה תא תהיה טובה הם לא יתעצבנו אבל אם הם רואים שתקבל ציון נמוך ולא התכוננת זה יותר מכעיס
שואל השאלה:
תודה.. ואני לא יכולה לא לספר כי אני מפחדת שהם יראו את זה במשוב אחר כך
אנונימית
קיבלתי 36
לא סיפרתי אבל המורה עשה את זה במקומי ביום הורים
נייס