4 תשובות
שואל השאלה:
מכירים בערך 4 חודשים אבל לא דיברנו כל הזמן חזרנו לדבר לא מזמן
מכירים בערך 4 חודשים אבל לא דיברנו כל הזמן חזרנו לדבר לא מזמן
אנונימי
בעיקרון הפתרון לדברים כאלה זה תמיד לדבר על זה איתה לשאול מה אנחנו או מה היא רוצה שיצא מהקשר הזה
תקשורת היא המפתח להכל בחיים
תקשורת היא המפתח להכל בחיים
שואל השאלה:
לא ישיר מדי? כי כאילו אם מישהי הייתה שואלת אותי דבר כזה לא הייתי עונה ב100% כנות
ותאמת עכשיו שאני חושב על זה היא לפעמים רומזת דברים בסגנון של זוגיות,
בקיצור איך אפשר לומר את זה בלי להיות ישיר מדי?
לא ישיר מדי? כי כאילו אם מישהי הייתה שואלת אותי דבר כזה לא הייתי עונה ב100% כנות
ותאמת עכשיו שאני חושב על זה היא לפעמים רומזת דברים בסגנון של זוגיות,
בקיצור איך אפשר לומר את זה בלי להיות ישיר מדי?
אנונימי
כמה זמן אתם מדברים ? אם עבר קצת זמן תנסה להציע לה לצאת איתך לדייט