3 תשובות
אני אישית הפסקתי לקחת ריטלין על דעת עצמי ואני שמח שעשיתי כך. (הייתי לוקח גם קונצרטה במצב שלי בעבר, אך הבנתי שזה לא טוב לי והפסקתי).
אנונימי
תשני סוג רטלין, יש מלא סוגים וכנראה האחד הזה לא מתאים לך
אני גם הפסקתי לקחת ריטלין כי זה גרם לי להרגיש ''זומבית'וגם אני שמחה שנפטרתי מזה
כיום אני לוקחת אטנט ואני מרגישה שבלי האטנט אני לא יכולה ללמוד/לחשוב או להתרכז