6 תשובות
שלב ראשון, לאבד כל קשר רגשי
אח"כ תוכל להמשיך את החיים שלך מבלי להתגעגע לאף אחד
אח"כ תוכל להמשיך את החיים שלך מבלי להתגעגע לאף אחד
תני לה חיבוק, תגידי לה שיהיה בסדר, שיהיה טוב ושהכל לטובה. שהוא ייצא מזה בריא ושלם והכל יהיה בסדר. שיהיה לו רפואה שלמה!!
תגידי שהכל יהיה טוב
וזה קורה להרבה בגלל הגיל זה לא מחייב שזה משהו רציני תנסי למצוא דברים שיסבירו לה שהכל יהיה טוב וזה לגיטימי
וזה קורה להרבה בגלל הגיל זה לא מחייב שזה משהו רציני תנסי למצוא דברים שיסבירו לה שהכל יהיה טוב וזה לגיטימי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא לידה אני חולה בבית
היא כתבה לנו בוואטסאפ
אני לא לידה אני חולה בבית
היא כתבה לנו בוואטסאפ
תגידי לה שאם היא רוצה לדבר שאת שם בשבילה ומקסימום תדברי איתה בטלפון
תגידי לה שאת מקווה שהכל יהיה בסדר ושאת מאחלת לו המון רפואה שלמה ושאם היא צריכה משהו את פה בשבילה
אנונימית
באותו הנושא: