34 תשובות
לא אהבתי
^^
זה קוריאנים, לא שזה הופך את לטוב יותר
זה קוריאנים, לא שזה הופך את לטוב יותר
אנונימי
הוא מזעזע,
אנונימי
מכוערים
שואל השאלה:
זה השני (:
זה השני (:
אנונימית
שואל השאלה:
אתה רואה שאלה ובא ועונה?
דבר ראשון, תצא מאנונימי כי זה ממש מביך
דבר שני, השאלה לא מיועדת אלייך אז אין לך מה לענות.
אתה רואה שאלה ובא ועונה?
דבר ראשון, תצא מאנונימי כי זה ממש מביך
דבר שני, השאלה לא מיועדת אלייך אז אין לך מה לענות.
אנונימית
שואל השאלה:
^באמת לא היית אמור, וכאילו שהחיפושית המופלאה או מה שלא יהיה לך בפרופיל יותר נורמאלי.
^באמת לא היית אמור, וכאילו שהחיפושית המופלאה או מה שלא יהיה לך בפרופיל יותר נורמאלי.
אנונימית
שואל השאלה:
לר ממש אכפת לי לצאת חח
הנה אני
לר ממש אכפת לי לצאת חח
הנה אני
שואל השאלה:
אתה סתם מביך.
אי אפשר לצאת מאנונימי, ממש לא אכפת לי לבןא מהמשתמש שלי
אתה סתם מביך.
אי אפשר לצאת מאנונימי, ממש לא אכפת לי לבןא מהמשתמש שלי
אנונימית
זה לא החיפושית המופלאה, אבל לא חשוב.
אני אוהב את הפרופיל שלי. ותכלס לא שאלתי את דעתך עליו. עשית את אותה טעות שאני עשיתי. שנינו טיפשים כיף
אני אוהב את הפרופיל שלי. ותכלס לא שאלתי את דעתך עליו. עשית את אותה טעות שאני עשיתי. שנינו טיפשים כיף
אנונימי
שואל השאלה:
שם מוזר? תגיד לי אתה אמיתי?
קייפופ זה זאנר
סטאן להעריץ
כן אני אוהבת קייפופ, מה הפאקינג בעיה עם זה
שם מוזר? תגיד לי אתה אמיתי?
קייפופ זה זאנר
סטאן להעריץ
כן אני אוהבת קייפופ, מה הפאקינג בעיה עם זה
אנונימית
אין בעיה בלאהוב קיי פופ
תאהבי כל דבר שאת מתחברת אליו, למה לא?
תאהבי כל דבר שאת מתחברת אליו, למה לא?
אנונימי
אויי זה מושלםם!!
בדיוק מה שהייתי צריכה
בדיוק מה שהייתי צריכה
שואל השאלה:
יוצרים? זה זאנר שקיים עוד מלפני שהיית בתכנון
יוצרים? זה זאנר שקיים עוד מלפני שהיית בתכנון
אנונימית
אמאלה מה הבעיה שלכם שחררו
שכל אחד יאהב איזה מוזיקה שבא לו
שכל אחד יאהב איזה מוזיקה שבא לו
שואל השאלה:
נו באמת
זאת קהילה שתמיד הייתה קיימת
כמו שיש קהילה לכל זאנר, ושוב, זה הוקם עוד מלפני שהיית עובר. אתה בן 13 תחזור לעשות שיעורי בית.
נו באמת
זאת קהילה שתמיד הייתה קיימת
כמו שיש קהילה לכל זאנר, ושוב, זה הוקם עוד מלפני שהיית עובר. אתה בן 13 תחזור לעשות שיעורי בית.
אנונימית
סליחה אם נפגעת ממני
אנונימי
^^^^יש דרך גם להביע דעה,
אתם פשוט מזלזלים במוזיקה שאנחנו אוהבים בלי לדעת כמה האנשים והמוזיקה עזרו לנו בחיים
אתם פשוט מזלזלים במוזיקה שאנחנו אוהבים בלי לדעת כמה האנשים והמוזיקה עזרו לנו בחיים
שואל השאלה:
הכל טוב (:
סליחה גם שפגעתי
הכל טוב (:
סליחה גם שפגעתי
אנונימית
שואל השאלה:
מי עשה מזה עניין אמאלה
שאלתי כאלה שאוהבים קייפופ מה דעתם על השיר.
לא הקמתי כנסייה להתפלל לקייפופ.
אתה ממש מכניס דברים לא קשורים, שתהיה בריא
מי עשה מזה עניין אמאלה
שאלתי כאלה שאוהבים קייפופ מה דעתם על השיר.
לא הקמתי כנסייה להתפלל לקייפופ.
אתה ממש מכניס דברים לא קשורים, שתהיה בריא
אנונימית
חחח לא היית אפילו בכיוון לפגוע בי, פשוט כאב לי לראות שבתחילת השאלה התנסחת בצורה ככ שמחה ופתאום כולנו כאן הורדנו לך את המצב רוח
אני מרגיש בן אדם מסריח
אני מרגיש בן אדם מסריח
אנונימי
שואל השאלה:
ולהגיד "מי זה הסינים האלה" זה גזעני נורא
ולהגיד "מי זה הסינים האלה" זה גזעני נורא
אנונימית
שואל השאלה:
^ הכל טוב באמת !3>
^ הכל טוב באמת !3>
אנונימית
יופי! שמח לשמוע, שיהיה לך יום מקסים
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי אז השני, אתה עדיין הגזמת רצח.
כולה שאלתי כאלה שאוהבים קייפופ את דעתם על השיר, לא הקמתי עכשיו כת סגורה שמתפללים אליהם.
אוקיי אז השני, אתה עדיין הגזמת רצח.
כולה שאלתי כאלה שאוהבים קייפופ את דעתם על השיר, לא הקמתי עכשיו כת סגורה שמתפללים אליהם.
אנונימית
מחריד wei דיסבאנד
אני לא אשכח להם בחיים איך הם העתיקו מאקסו את קו קו בופ
אני לא אשכח להם בחיים איך הם העתיקו מאקסו את קו קו בופ
מה^-
ולשאלה עוד לא שמעתי אבל הם 3>
ולשאלה עוד לא שמעתי אבל הם 3>
שואל השאלה:
^הם ממש לא העתיקו אמאלה
תפסיקי עם התגובןת הייט שלך לכל להקת קייפופ אפשרית, את מזעזעת
^הם ממש לא העתיקו אמאלה
תפסיקי עם התגובןת הייט שלך לכל להקת קייפופ אפשרית, את מזעזעת
אנונימית
שואל השאלה:
אתם אוהבים קייפופ? לא, נכון? אז למה לעזאזל אתם מגיבים בכלל בזמן שהשאלה לא מיועדת אליכם?
אתם אוהבים קייפופ? לא, נכון? אז למה לעזאזל אתם מגיבים בכלל בזמן שהשאלה לא מיועדת אליכם?
אנונימית
צודקת. לא הייתי אמור להגיב. אני טיפש.
אנונימי
זה שיר מושלםם!!!
או מיי גאד זה מדהים תאמת עד עכשיו לא ידעתי על הקבוצה הזו אבל נתת לי שעורי בית ואמל'ה הם חתיכים
שואל השאלה:
כןן wei מושלמים!!
כןן wei מושלמים!!
אנונימית
הם כן הם העתיקו את קו קו בופ