20 תשובות
ברור
אני שנתיים ואין לי אלף
ממש הרבה
כן זה מלא, רק עכשיו קיבלתי את הפרח ה1100 ואני כאן כבר שנה
לא
זה ממש קצת
כן אני חמש שנים פה ויש לי 2000
כן אני בקושי משיגה 10 ביום
בשביל מה המינוסים רק עניתי על השאלה
שואל השאלה:
זאתי שכתבה לי לקחת חופש מהאתר, למה בדיוק??
כן
כןן ברור
מי המשועמם שעשה מינוסים על הכל?
^לא ידוע נראה לי נפתח חקירה
מי זה יכול להיות אם לא אני
שואל השאלה:
גם אני לא הבנתי על מה עושים פה מינוסים בדיוק
אני פה שנה וחצי ואפילו ל 500 לא הגעתי
אז כן זה הרבה, המון אפילו
כןן וואו
אני משיגה בערך 5 בחודש...
אמאלה מה איך תתני פרח אבל תהיי נחמדה יש לי 159 ואני פה חצי שנה