2 תשובות
ממליץ לך לא לקנות דברים כאלה יקרים.
אתם לא נשואים.
אני לא יודע כמה כסף יש לך, אך זה גם לא רלוונטי. גם אם את הבת של שרי אריסון, לא קונים מתנות מעל כמה אלפים בודדים.
זה מיותר.
זה רק עלוך ליצור בעיות.
קודם כל, או שאת תחיי עם התחושה שקנית משהו יקר והוא צריך גם לקנות לך.. או שהוא ירגיש חייב לך.
אין סיכוי שהכל יעבור בשתיקה.
מעבר לזה, מה יקרה אם תפרדו? תבקשי את המתנה חזרה?
תתבאסי ששפכת 40-50 אלף שקל על אדם שאת מתעבת?
מה גרם לך לרצות לקנות לו אופנוע?
אתם לא נשואים.
אני לא יודע כמה כסף יש לך, אך זה גם לא רלוונטי. גם אם את הבת של שרי אריסון, לא קונים מתנות מעל כמה אלפים בודדים.
זה מיותר.
זה רק עלוך ליצור בעיות.
קודם כל, או שאת תחיי עם התחושה שקנית משהו יקר והוא צריך גם לקנות לך.. או שהוא ירגיש חייב לך.
אין סיכוי שהכל יעבור בשתיקה.
מעבר לזה, מה יקרה אם תפרדו? תבקשי את המתנה חזרה?
תתבאסי ששפכת 40-50 אלף שקל על אדם שאת מתעבת?
מה גרם לך לרצות לקנות לו אופנוע?
שואל השאלה:
הוא רוצה להוציא רשיון והוא תמיד מבזבז על מלא כסף אנחנו גרים ביחד והוא לא מסכים לי להוציא שקל אם זה שכירות חשבונות או אוכל אפילו סיגריות הוא קונה לי אני לא מוציאה על כלום קונה לי נעליים בשמים אפילו אייפד פרו 12.9 ועט של אפל אני אף פעם לא קונה לו כלום חוץ מפעמיים שקניתי לו כמה בגדים שלא עלו מעל האלף שח אם כבר גם אחרי האופנוע אני אהיה חייבת לו ולא הוא לי.
הוא רוצה להוציא רשיון והוא תמיד מבזבז על מלא כסף אנחנו גרים ביחד והוא לא מסכים לי להוציא שקל אם זה שכירות חשבונות או אוכל אפילו סיגריות הוא קונה לי אני לא מוציאה על כלום קונה לי נעליים בשמים אפילו אייפד פרו 12.9 ועט של אפל אני אף פעם לא קונה לו כלום חוץ מפעמיים שקניתי לו כמה בגדים שלא עלו מעל האלף שח אם כבר גם אחרי האופנוע אני אהיה חייבת לו ולא הוא לי.
אנונימית
באותו הנושא: