6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה שיהיו לי רגשות אליו בכלל
אנונימית
הזמן מרחיק את הכל את תראי שבכלום זמן לא תרגישי כלום
אני מציע לך למצוא לך מישהו חדש שיגרום לך לשכוח מהקודם
את ממשיכה הלאה וזה טוב
שמעי אם כבר איבדת עניין ואת לא מרגישה אליו כלום אז לא לנסות בכוח
זה אמור לבוא לך לבד, אם זה כבר לא אותו דבר אז פשוט תתרחקי ממנו
אם תנסי בכוח לגרום לעצמך להרגיש אליו משהו שוב זה יפגע בו ובך
שואל השאלה:
כי בכל מקרה ככה או ככה אני עדיין חושבת עליו, פשוט פחות אוהבת אותו ממה שאהבתי פעם
אנונימית
אם תתחילי לקרוא שיחות ישנות שלכם יש סיכויים מאוד גדולים שזה בהחלט יכול לגרום לרגשות לחזור/להתחזק, אם את לא רוצה שזה יקרה ממליץ לך להימנע מזה. אם כבר את פחות מרגישה אליו דברים זה רק יחזיר אותך אחורה כמה צעדים וחבל כי אני מאמין שזה לקח זמן והיה קשה לך להגיע לשלב הזה שאת מרגישה פחות אליו. תעשי לעצמך טובה גדולה, אל תתפתי לקרוא את זה ולפגוע בהתקדמות שלך. בהצלחה