התחברות הרשמה

כתבתי שיר, אתם יכולים לומר לי את דעתכם בבקשה?

הייתי עצובה באותו היום אז כתבתי את זה:

למה החיים כלכך קשים?
מה נסגר איתכם אנשים?
כולם פה צורחים,
וקשה להתרכז בלימודים
הציונים יורדים,
וההורים מתעצבנים, מתאכזבים
אבל הם לא מבינים,
מה אנשים פה עוברים

בעיות עם המשקל וריבים אם חברות,
אתם חושבים שזה קל, לחיות ולהיות?
אני מתרסקת, בוכה ונשברת
גיל ההתבגרות זו תקופה שלא נגמרת,
היא רק מדרדרת ולא משתפרת

אני רוצה להישאר, לא לוותר
ולהראות לכולם שאני יכולה יותר
רוצה להנות מהשנים האחרונות,
לפניי שאני נקברת בארנונה וחובות
מנסה ללמוד איך להתמודד אם הבעיות,
כי עכשיו עוד לא התחילו הצרות הכי קשות
אבל אין מה לעשות חוץ ולהתמודד ולשתוק, בא לי לצעוק!
12 בדצמבר 2022, 21:40
שירכתיבהחוות דעתביקורתשירה    
4 תשובות
זה יפה:) משמעות עמוקה
T
The crazy oneee
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אחלה.
עם* משקל*
T
Thomas Sanderson
זה ממש מגניב
ב
בטטה חמה
באותו הנושא:
כתבתי שיר, תוכלו לומר לי את דעתכם?
תוכלו לומר לי את דעתכם על השיר שכתבתי?
אתם יכולים בבקשה לתת לי דיעה על השיר שכתבתי?
כתבתי שיר על להט"ב, בבקשה תגידו מה דעתכם!
היי תוכלו בבקשה לומר לי את דעתכם על קטע שכתבתי?
כתבתי שיר לאמא שלי, (בתגובה), תגידו לי בבקשה מה דעתכם ואם לשיר לה
כתבתי ראפ אפשר את דעתכם בבקשה?
תוכלו לומר את דעתכם על מה שכתבתי?
אנשים כנים שלא יפחדו לומר לי דעה על משהו שכתבתי?
כתבתי משהו קצר.. תוכלו לומר לי מה דעתכם?
כתבתי ספר :) אתם יכולים לומר לי את דעתכם? תקראו אפילו ממש קצת אם אתם רוצים