17 תשובות
אם לא קראת עדיין הארי פוטר אז זה הראשון ברשימה כמובן
הספר הראשון והשני בסדרת מגיסטיריום גם אהבתי
וכל הספרים של יומנו של חנון
מצטרפת לשאלה ^
הנסיך האכזר
שואל השאלה:
איך דמדומים? חשבתי לקרוא
למה כולם ממליצים פה על ספרים מלאים בסמאט היא אמרה שהיא בת 14
שואל השאלה:
אבל אני גם רוצה משהו יחסית בוגר, למשל יומנו של חנון זה לא די לגיל 10 כזה?
לדעתי ממש לא חחח אני חולה על זה אני קוראת את זה באנגלית כרגע
והארי פוטר וכאלה זה בוגר יש מלא מבוגרים שקוראים את זה
בוגר זה לא בהכרח מלא במין
גם סדרת משחקי הרעב וסדרת הרץ במבוך ממש טובה. וגם הספר זהות כפולה של רם אורן
שואל השאלה:
כןכן לא התכוונתי מין בכלל, רק משהו שיעניין אותי מאוד ויסחוף כזה...
קראת הארי פוטר?
שואל השאלה:
לא חחח ראיתי סרט אחד ודי השתעממתי
המועמדת זה מדהים
אף אחד לא הציע ספרים עם סמאט^
המדריך לרצח לילדות טובות
או תיכון לילה
המועמדת