15 תשובות
שואל השאלה:
משתלם מבחינת שכר יחסית לעבודות של הייטק*
כי יש לי ראש גם להיות פשוט מתכנת אם בתור מתכנת מכניסים יותר ואני מתחבר גם לעבודות תכנות. סתם בודק.
משתלם מבחינת שכר יחסית לעבודות של הייטק*
כי יש לי ראש גם להיות פשוט מתכנת אם בתור מתכנת מכניסים יותר ואני מתחבר גם לעבודות תכנות. סתם בודק.
אנונימי
כסף לא צריך להיות מניע ראשי לדעתי הרצון והעבודה צריך להיות.
אך זאת משכורת טובה שיכולה גם לעלות ולצבור ניסיון שיכול לשמש למשא ומתן עם חברות אחרות שלרוב ניסיון מהווה סעיף מרכזי בהן. ובכך להשיג משכורת גבוהה יותר.
לפי מה שהבנתי אתה אוהב את התפקיד ואת התוכן שלו וגם המשכורת אחלה אז למה שלא ישתלם לך.
יש עבודות בהייטק שלא כוללות תכנות אך השכר בהן גבוה מאוד. זה לא תנאי מחייב לכניסה להייטק וגם לא צריך להיות שיקול שלך אם אתה לא אוהב את זה
אך זאת משכורת טובה שיכולה גם לעלות ולצבור ניסיון שיכול לשמש למשא ומתן עם חברות אחרות שלרוב ניסיון מהווה סעיף מרכזי בהן. ובכך להשיג משכורת גבוהה יותר.
לפי מה שהבנתי אתה אוהב את התפקיד ואת התוכן שלו וגם המשכורת אחלה אז למה שלא ישתלם לך.
יש עבודות בהייטק שלא כוללות תכנות אך השכר בהן גבוה מאוד. זה לא תנאי מחייב לכניסה להייטק וגם לא צריך להיות שיקול שלך אם אתה לא אוהב את זה
שואל השאלה:
אני שואל כדי לדעת אם כדאי לי לנצל את השנים האלה לצבור ניסיון באותו התפקיד או לעשות הסבה לתפקיד שאולי ארוויח בו יותר ולצבור בו ניסיון.
כי אני מתחבר גם לתכנות בפני עצמו, ולכן אני כן מרשה לעצמי להסתכל על שכר.
אני שואל כדי לדעת אם כדאי לי לנצל את השנים האלה לצבור ניסיון באותו התפקיד או לעשות הסבה לתפקיד שאולי ארוויח בו יותר ולצבור בו ניסיון.
כי אני מתחבר גם לתכנות בפני עצמו, ולכן אני כן מרשה לעצמי להסתכל על שכר.
אנונימי
שואל השאלה:
העניין שאני לא באמת יודע אם ארוויח בתפקיד אחר יותר - ולכן אני בודק.
העניין שאני לא באמת יודע אם ארוויח בתפקיד אחר יותר - ולכן אני בודק.
אנונימי
דעתי האישית היא שכדאי לך התפקיד הזה
אם הוא כולל תפקיד תכנותי זה יכול לשמש אותך במידה ותרצה לעשות הסבה בעתיד ולהתחיל משכר יותר גבוהה וככה להשאיר את האופציות פתוחות
אם הוא כולל תפקיד תכנותי זה יכול לשמש אותך במידה ותרצה לעשות הסבה בעתיד ולהתחיל משכר יותר גבוהה וככה להשאיר את האופציות פתוחות
שואל השאלה:
הפאן התכנותי פחות מהווה פאקטור לניסיון כי אני מתעסק בתכנות פה ושם לצרכים ספציפיים (בעולם ההתקפי של הסייבר), לכן אני לא יכול באמת להסתמך על דבר כזה.
הפאן התכנותי פחות מהווה פאקטור לניסיון כי אני מתעסק בתכנות פה ושם לצרכים ספציפיים (בעולם ההתקפי של הסייבר), לכן אני לא יכול באמת להסתמך על דבר כזה.
אנונימי
תבדוק בעמוד הזה לגבי המקצוע יש שם הרבה אנשים שמשתפים
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
מכיר עוד עמוד כזה עם ווידויים של תפקידי סייבר? אני רוצה להשוות
מכיר עוד עמוד כזה עם ווידויים של תפקידי סייבר? אני רוצה להשוות
אנונימי
חחח לא
ואני בת
ואני בת
שואל השאלה:
אהה סליחה
ותודה
פשוט אני לא רוצה להאמין לטבלאות שכר באתרים
אהה סליחה
ותודה
פשוט אני לא רוצה להאמין לטבלאות שכר באתרים
אנונימי
^כן אבל תראה בהיילטס הזה שלהם יש אנשים שמשווים אחד עם השני את השכר על אותו תפקיד וכולם מדרגים עד כמה השכר הזה טוב
הם לפעמים עושים כזה שאלות בסטורי שלהם
וגם עוזרים לפרסם אנשים שרוצים תפקיד מסוים
וחברות גדולות פונות לאנשים האלו בפרטי
הם לפעמים עושים כזה שאלות בסטורי שלהם
וגם עוזרים לפרסם אנשים שרוצים תפקיד מסוים
וחברות גדולות פונות לאנשים האלו בפרטי
מפתח ירוויח יותר בדרך כלל
אבל גם זה אחלה משכורת
אל תשכח שבגלל מיסים ההבדל הוא ממש 2000 בערך שקל בין 20000 ל30000
לך על מה שמעניין לך ונוח לך
אבל גם זה אחלה משכורת
אל תשכח שבגלל מיסים ההבדל הוא ממש 2000 בערך שקל בין 20000 ל30000
לך על מה שמעניין לך ונוח לך
שואל השאלה:
מה זה יותר? בערך?
מה זה יותר? בערך?
אנונימי
תראה טבלאות שכר
אבל פיתוח,devops ודאטא זה תמיד הטופ של השכר
כל שאר התפקידים זה איזה 20%-30% פחות
אבל פיתוח,devops ודאטא זה תמיד הטופ של השכר
כל שאר התפקידים זה איזה 20%-30% פחות
שואל השאלה:
אני לא יכול לסמוך על טבלאות שכר, כל טבלה זורקת מספר אחר ברמה ממש לא הגיונית. תפקיד אחד בטבלה אחת אומר 10 בחודש, ואותו התפקיד בטבלה אחרת אומר 15 בחודש על ניסיון של 0-2 שנים.
בגלל זה אני לא יכול לסמוך על מה שטבלה אומרת.
אבל הבנתי.
אני לא יכול לסמוך על טבלאות שכר, כל טבלה זורקת מספר אחר ברמה ממש לא הגיונית. תפקיד אחד בטבלה אחת אומר 10 בחודש, ואותו התפקיד בטבלה אחרת אומר 15 בחודש על ניסיון של 0-2 שנים.
בגלל זה אני לא יכול לסמוך על מה שטבלה אומרת.
אבל הבנתי.
אנונימי