10 תשובות
שואל השאלה:
אז 25,000 זה טוב?
באמת אני שואלת לא לצחוק עליי, יש לי חוסר ביטחון ואני אובססיבית אז לא לצחוק
אנונימית
זה מעולה
זה בסדר גמור, ילדים בגילך בצבא אז תחשבי שהם מקבלים הרבה פחות.
שואל השאלה:
^אני בשירות לאומי, אבל רק התחלתי
אז רציתי לדעת מה מצבי פחות או יותר
אנונימית
הוא מושלם ובהצלחה בשירות!!
שואל השאלה:
^תודה!!
אנונימית
אז הכל בסדר, בהצלחה :)
מעל 20,000 אל תשכחי שיש כאלה ממתגייסים אז גם פחות זה בסדר
אנונימית
2500 בערך
אנונימית
5
אנונימי