10 תשובות
ספינג
ספינג'
ספינג
שניהם...סופגניה יותר
אני לא אוהבת סופגניות
וספינג זה מפוצץ שמן והורס את כל הטעם
אנסה להכין בלי מלא שמן
וספינג זה מפוצץ שמן והורס את כל הטעם
אנסה להכין בלי מלא שמן
סופגניה כל עוד היא של רולדין. חוץ מזה ספינג'
חחח מי עשה לי מינוס על הטעם האישי שלי מה נסגר עם אנשים
סופגנייה לדעתי
סופגנייה אבל גם ספינג ממש טעים
סופגנייה
באותו הנושא: