7 תשובות
מניסיון
כי הנוער הוא העתיד................
שואל השאלה:
כן את זה הבנתי מן הסתם,אבל לפרט למה
אנונימית
זה די אינטואיטיבי
כי הנוער הוא העתיד שלנו
אם את שואלת בנוער, אז בעתיד כשהנועק ישלוט יוצא בעצם שאת או דעותייך שולטות בו, וממילא את שולטת על העתיד...............................