5 תשובות
אצלי בביהס יוצאים לחופש בשלישי אני די בטוחה שבכל בתי הספר זה ככה
יוצאים ב20
ב20 יוצאים לחופש
מיום ראשון(18 לדצמבר) עד יום שני(26 לדצמבר)
מה זה החראהזה אמרו לי שני
באותו הנושא: