5 תשובות
אצלי בביהס יוצאים לחופש בשלישי אני די בטוחה שבכל בתי הספר זה ככה
ב20 יוצאים לחופש
מיום ראשון(18 לדצמבר) עד יום שני(26 לדצמבר)
מה זה החראהזה אמרו לי שני