6 תשובות
להפסיק להיות פיק מי
אנונימית
אני לא חושבת שזה שאת ביישנית זה דבר רע
מה כבר יש לעשות מה את מצפה
אז מה שאת ביישנית זאת תכונה טובה
ולמי אכפת ממה שהוא אומר עליך
חבר שלך בחר אותך שילך לעזאזל חבר שלו
תלוי אם חבר שלך עושה מזה ביג דיל או לא
אין קשר לפיק מי תבדקו מה זה!

את לא צריכה להעלב זה לא דבר רע
אבל אם הוא אמר את זה בקטע רע או מזלזל אז הגיוני שנעלבת
תתעמתי על זה איתם אל תשארי עם תחושות רעות