5 תשובות
אני יכולה להגיד לך שהכל בידיים שלך והצבא יכול להיות התקןפה הכי יפה בחיים שלך. עם חברה ותעסוקה את הולכת לבסיס ומנקה את המחשבות שלך מהבית
אהלן הייתי בנעליים שלך התגייסתי לפני כשנתיים ואני יכול להגיד לך שזה הדבר הכי טוב שקרה לי אם תרצי לדבר על זה יותר בפרטי יותר מאשמח:)
היי אנונימית יקרה,
נראה שאת מאד מוטרדת מהגיוס הקרב ומתקרב שלך לצבא.
שומע היטב את אי שביעות הרצון שלך מאמא שלך.
אינני יודע מה היא עשתה אבל ברור מדברייך שמדובר במשהו משמעותי
שגרם לך לעצבות קשה ומשפיע על הרצון להתגייס..
האם יש מישהו אליו תוכלי לפנות בנושא? חבר או בן משפחה קרוב שהוא לא אמא מן הסתם?
בין אם כן או לא, הייתי רוצה להציע אפשרות נוספת.
אני מתנדב בעמותה בשם סה''ר והייתי רוצה להזמין אותך
אל הצ'אט שלנו שם תוכלי לשתף במה שאת עוברת ואנו ננסה לסייע ככל
שניתן ולתת כתף תומכת לכל דבר אותו תבחרי להביא.

חשוב לי שתדעי שאת לא לבד.
שלך,
מתנדב סה''ר
בכללי אני יכול לבקש שתשלחי לי הודעה לפרטי?
את תראי שתוך כמה ימים את תסתדרי ויהיו לך חברים חדשים גם אם לא תרצי