3 תשובות
לא כאב לי אפילו קצת
שואל השאלה:
כואב כמו הליקס או יותר?
ההליקס לא כאב לי בכלל חחח
כואב כמו הליקס או יותר?
ההליקס לא כאב לי בכלל חחח
אני עשיתי פעמיים, כן כואב קצת אבל שווה...
באותו הנושא: