7 תשובות
צדיקה! זה נורמלי ,כל הכבוד
אם את די צעירה - אז כן, את מרגישה תלויה בהורים, מבין אותך.
אנונימי
כן זה נורמלי מציע לך להתחיל להתחזק ולראות איך הם מגיבים אני בטוח שיהיה בסדר.
את חייבת עזרה ממשהו רגיש עם שכל ולא מילדים עם קפריזות
ברור שזה נורמלי, אבל תלכי עם האמת שלך ובסוך הם יקבלו אותך כמו שאת אני בטוחה
בהצלחהה(:
בהצלחהה(:
תעשי מה שטוב לך
זה לא פשוט כמו שמתארים לך פה . הרבה תלוי בהורים ובמצב בבית ובתקופה . מכיר המון בעלי תשובה , אצל הספרדים בדכ מתרגלים תוך כמה חודשים
באותו הנושא: