3 תשובות
אם יש לך חבר ואת מפתחת קראש למישהו כנראה שאת לא אוהבת את חבר שלך מספיק
או להתמקד בזוגיות שלך עם חבר שלך בלבד ולנסות לשכוח מהקראש, או להיפרד מחבר שלך כי ככל הנראה כבר אין לך רגשות אליו ואת מחבבת מישהו אחר...
תעזבי אותו יש לך חבר את שוברת את הלב שלו כשאת מתחילה להתעניין במישהו אחר. בנות תכבדו הבנים עושים הכל בשביל לרצות אתכן ואתן מתנהגות כמו נבלות(לא כל הבנים ככה)
באותו הנושא: