8 תשובות
שמעי זה תלוי באעזה מובן
אולי את סתם שנחה שהוא הבריא
תלוי באיזה מובן שאת אוהבת אותו ושמחה שהוא בסדר,
שואל השאלה:
לא זה בלי קשר לנירו זה קשור לבית חולים אני פשוט אוהבת לשמוע על דברים כאלה
לא זה בלי קשר לנירו זה קשור לבית חולים אני פשוט אוהבת לשמוע על דברים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
לא בקטע שאני שמחה שהוא השתפר אני שמחה שהוא מספר על זה כאילו מה היה לו מה עשו לו איך זה קרה
לא בקטע שאני שמחה שהוא השתפר אני שמחה שהוא מספר על זה כאילו מה היה לו מה עשו לו איך זה קרה
אנונימית
אולי זה פשוט מעניין אותך? כמו שיש סרטים על נלחמןת וזה מעניין אז אנשין מרגישים שמחה כזאת
אחי-
כל בן אדם מרגיש דברים שונים לגבי דברים. רגש זה דבר לא מובן באופן הוראתי. כל אחד מגיב לדברים אחרת
באותו הנושא: