התחברות
הרשמה
אם אני שולחת הודעה למישהו מחול בהודעות הרגילות זה עולה לי כסף?
10 בדצמבר 2022, 22:46
SMS
חו"ל
iMessage
הודעות
תשובה אחת
לא
י
יא אללה איזה דגים
באותו הנושא:
אם אני שולחת הודעה למישהו מחול בוואצפ זה בחינם?
אם אני שולחת הודעה למישהו מחול זה יעלה כסף?
אם יש קישור של אתר שהוא בחיפוש בעברית שאני שולחת בהודעה למישהו מחול זה יעבוד לו?
כשמישהו בארץ שולח הודעה למישהו בחול, בטלפון של זה שנמצא בחול זה מראה שהוא שלח בשעה שההודעה נשלחה בארץ או במדינה שהוא
אם אני שולחת למישהו מחול מהודעות הרגילות באייפון או בווצאפ זה עולה כסף?
דחוףף אם אני שולחת למישהו מחול הודעה לא בווצאפ הודעות רגילות זה יעלה לי כסף?
אם אני שולחת למישהו הודעה באנסטגרם ואז חוסמת אותו הוא יראה את ההודעה?
אם אני שולחת למישהו הודעה בהודעות והוא גר בחול זה יעלה לי כסף?
אם אני שולחת בהודעות רגילות הודעה למספר מחול למשל קליפורניה, זה עולה כסף?
אם אני שולחת למישהו הודעה בוואטספ ואז חוסמת אותו, הוא יקבל את ההודעה אחרי החסימה?
אם שולחים למישהו מחול הודעה בImessage זה עולה כסף?