התחברות
הרשמה
מתי לא כדאי לרשום פטנט?
10 בדצמבר 2022, 22:28
יזמות
2 תשובות
כשאין לך פטנט
!
!Umai
כשהוצאת הפטנט שווה יותר מאשר הרווח שתשיג באמצעותו.
J
Just_someone
באותו הנושא:
סיימתי מבחן וגם הקראש האם כדאי לרשום לה בוואטסאפ...?
לרשום פטנט (בנים כנסו וגם בנות כנסו בבקשה)
אני חשבתי על פטנט שבוודאות לא קיים מה הסיכויים שבעוד 5 שנים בערך כשאני אגש לרשום את הפטנט הוא כבר ירשם?
למי אני פונה אם בא לי לרשום פטנט וכמה זה עולה
האם כדאי לרשום לאקס מזל טוב?
היום יש לי יומולדת ואני רוצה להעלות תמונה ולרשום משהו, מה כדאי לי לרשום?
כמה עולה לרשום פטנט?
מישהו פגע בי ואני רוצה לרשום לו על זה כדאי לרשום או לא??
אני כותבת תסריט על מישהי שממציאה פטנט, למישהו יש רעיון איזה פטנט?
אם אני מעלה תמונה שלי עכשיו שאני ביער מה כדאי לי לרשום? או נגיד כדאי לי לרשום משהו שקשור לחג שני?
אפשר לרשום פטנט על וירוס ולגבות כסף מכל מי שנדבק בו?